Illustratieve afbeelding bericht TSV

Bedankt en tot in 2022!

Tijdens onze laatste update call van dit jaar keken we met elkaar terug op de resultaten van 2021. Een plek aan tafel bereiken op het juiste moment, het juiste niveau en met de juiste mensen: die doelstelling hebben we samen bereikt. Nu is het zaak om bij die tafels steeds duidelijker, beter en concreter de ICT-oplossingen aan te brengen waar de mensen voor wie het doen echt blij van worden.

Naar het Informatieberaad Zorg (IB) en de Vrienden van het IB (VIB) hebben we suggesties gedaan. Met ZN, VzVz, OiZ, NL-digital en VWS hebben we nu gezonde lijnen lopen en die moeten we koesteren.

Er is een steeds duidelijkere actieagenda (korte en lange termijn) en nu is het zaak om onze oplossingen goed (en nog beter naar ons idee) te brengen.

Tijdens de update call hebben we gesproken over de vele opportuniteiten die (nu we meer geaccepteerd worden) veel beter doorkomen. We hebben gesproken over wat er nog in de weg staat en wat we daar nog van kunnen oplossen, versus wat mogelijk ‘agree to disagree’ zal zijn. Tenslotte hebben we gesproken over de beste borging van TSV in de tijd. Iedere organisatievorm kan werken, mits we het gedachtengoed in tact laten. We gaan het uitwerken in Q1 van 2022 en delen het met jullie.

Rest ons niets anders dan bedankt te zeggen tegen de vele mensen in de gezondheidszorg die de afgelopen maanden c.q. jaren zo hard werken voor onze gezondheid. Dat zijn de echte helden.

En dank ook aan jullie allemaal. Hulde!

Namens de TSV medewerkers wensen we jullie fijne feestdagen en een goed 2022.

Harry van Dorenmalen

Voorzitter Taskforce Samen Vooruit

We hebben veel te doen, maar doen dat samen…en vooruit.